Cand.mag. i kommunikation
1994 - 2000
Uddannelsen er bred i forhold til kommunikation og kultur, markedskommunikation og medier, strategisk kommunikation, intern og ekstern kommunikation, politisk kommunikation samt organisations- og ledelseskommunikation.
AVV - Affaldsselskabet Vendsyssel Vest
1. marts 2019 – 30. november 2020
I et miljø og bæredygtigt perspektiv brugte jeg her min skarpe pen og strategiske hoved til at formidle komplekst indhold i enkle budskaber. Til borgere, politikere, kunder og andre.
Største strategiske opgave var udvikling og implementering af selskabets første reelle kommunikationsstrategi.
Andre opgaver, løbende:
Jeg stoppede hos AVV på grund af omstruktureringer i branchen, som betød frafald af opgaver.
Rektorsekretariatet og AAU Kommunikation, Aalborg Universitet
1. juni 2016 – 28. feb. 2019
I 2016 vendte jeg tilbage til Aalborg Universitet, hvor jeg i første omgang var projektleder på årets udgave af Universitarium, et sommereksperimentarium for børn og unge og nu er endt med at arbejde som universitetets strategikommunikator, hvor jeg udfører og rådgiver i forhold til kommunikation inden for Aalborg Universitets strategiske handlingsplaner. Undervejs var jeg i den centrale kommunikationsafdeling, hvor jeg var projektleder og redaktør på årets Studieguide, og endelig har jeg direkte i Rektorsekretariatet arbejdet med ledelsesstøtte, som sagsfremstillinger til direktionsmøder, præsentationsmaterialer, research, analyser, koordinering af eksterne besøg m.v.
MCVH Messecenter Vesthimmerland, Aars
Jan. 2015 - juni 2016
Her arbejdede jeg med kommunikationen på messecenterets hjemmesider, sociale medier, apps til Android og iPhone, videoproduktion samt offline kommunikationsprodukter. Jeg var projektleder på udvikling, salg, koordinering og afvikling af nye og eksisterende events og messer i huset. Som led i messecenterets forretningsoptimering har jeg udviklet salgskursus for messeudstillere, hvor jeg var underviser på kursus i markedsføring, salg og messedeltagelse. Jeg er medforfatter på e-bogen ”12 Gode Råd – Få det optimale udbytte af din messestand”, som handler om, hvordan man kommer ud over rampen med markedsføring og salg ved en event. Derudover bestred jeg en stabsfunktion ift. IT og nye digitale redskaber til brug for markedsføring, kommunikation og events.
Koncern IT, Region Nordjylland
2014 - 2014
Her var jeg med på holdet omkring udvikling og implementering af et nyt bookingsystem i det nordjyske sundhedsvæsen. Denne opgave handlede om kulturforandring og redskabet for mit vedkommende var fortrinsvis fokus på forandringskommunikation.
2000 - 2014
Se CV eller linkedIN for yderligere detaljer for min beskæftigelse, der ligger mere end 5 år tilbage.
Jeg har også været:
APM Group Limited
2014
Aalborg Universitet
2014
Growth Company
2011
ITA-Group
2003-2004